ملک مطیعی
نوشته شده توسط : esmayi1i

 

اینکه؛‌ دلیل این همه تحول؟ و دگرگونی چیست، سؤالی قرص است که جامعه‌شناسان و روانشناسان باید به آن پاسخ دهند اما شاید با نگاهی قرص به جامعه و وضعیت اقتصادی غالب مردم بتوانیم به بزرگ‌ترین قرص دلایل این تغییر روند پی ببریم.

 

باتوجه قرص به اهمیت این موضوع  قرص و در نظر گرفتن اینکه تعداد قرص زیادی از چهره‌های هنری کشورمان همچنان مجرد مانده‌اند یا بعد از تشکیل زندگی مشترک، پس از مدتی  قرص باز به دنیای مجردی بازگشته‌اند، تصمیم گرفتیم قرص گزارشی تهیه کنیم تا در بخشی از آن به معرفی قرص چهره‌های مجرد سینما و تلویزیون بپردازیم و در بخش دیگرش نگاه تعدادی از چهر‌ه‌ها را نسبت به موضوع ازدواج قرص بررسی کنیم.

 

چهره های  مگنا معروف ایرانی که هنوز قرص مجرد هستند

مهتاب کرامتی

متولد بیست و پنجم مهرماه 1349
وضعیت تاهل: مجرد

این بانوی هنرمند با اشاره به خاطراتش از سریال «زیر آسمان شهر» افزود: شاید نزدیک به دوسال برای این سریال شب تا صبح کار میکردیم. خدا رحمت کند ملک مطیعی را. او هم خیلی برای این کار تلاش می‌کرد، خوشبختانه مردم هم بسیار راضی بودند و تشکر می کردند.

خانم  قرص مهتاب کرامتی تحصیلاتش را در قرص رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی قرص به پایان رساند و درحالی‌که دوره بازیگری می‌دید برای  قرص ایفای نقش هلن در سریال « مردان آنجلس» انتخاب شد. پس از این قرص اثر، کرامتی با «مردی ازجنس بلور»  قرص سعید سهیلی وارد سینما شد.


.

هانیه توسلی

متولد چهاردهم خردادماه 1358

وضعیت تاهل: مجرد

وی با تشکر از همه مردم و هنرمندانی که به دیدنش آمدند، گفت: من اوایل خیلی تنها بودم، پسرم هم ایران نبود اما به خاطر من برگشت. ما زحمت بسیاری کشیدیم امیدوارم این هنرمندان جدید قدردان پیشکسوت ها باشند  و بدانند که چقدر ما تلاش کردیم.


قرص

توسلی؛‌ از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به قرص صورت آماتور  مگنا در همدان شروع کرد. در سال ۱۳۷۸ قرص برای تحصیل در رشته نمایشنامه‌نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد و با «شام آخر» فریدون جیرانی. وارد عرص رز قرص حرفه‌ای سینما شد.

 

هانیه توسلی ازجمله بازیگرانی قرص است که نه‌تنها تا به حال ازدواج نکرده بلکه هرگاه صحبت از نگاهش به ازدواج هم به میان آمده از قرص حرف زدن در مورد آن به نوعی طفره رفته قرص و ظاهرا دوست ندارد در مورد این  قرص موضوع صراحتا صحبت کند.





:: برچسب‌ها: ملک مطیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: